Skip to content

Planiraš biznis strategiju peti mjesec zaredom? Čestitam, upravo si izmislila ‘stratešku stagnaciju’! Ako čekaš savršen trenutak, proći će te vlak – ili će te netko drugi prestići. Savršeno ne postoji, pokreni se.

Imaš logo, vizitke, čak i brand boje – ali još uvijek nemaš klijente? Cool portfolio za hobi, zar ne? Tvoj fokus treba biti na prodaji, a ne na estetici. Klijenti ne kupuju zbog Pantone broja tvoje boje.

Rekla si: ‘Ne volim prodavati, neugodno mi je’. Da, jer je zarada očito opcionalna, ha? Prodaja nije nužno guranje. To je razgovor i rješavanje problema tvog klijenta.

Newsletter ti je suhoparno nabrajanje kao da šalješ poslovni izvještaj? Cool, ljudi sigurno vole čitati tablice umjesto priča. Pričaj priče, budi osobna i poveži se s publikom. Ljudi kupuju od onih koje razumiju i kojima vjeruju.

Maraton ideja? Svaki dan imaš novu ideju za biznis. Sutra ćeš možda prodavati čarape s motivima mačaka, ali danas još uvijek nisi pokrenula ni onaj projekt od lani.

Perfekcionistički paradoks. Dok ti čekaš da savršenstvo pokuca na vrata, netko drugi prodaje proizvod koji nije ni približno tako dobar kao tvoj. Pogađaš – i zarađuje.

Kupila si online program, odgledala prvi modul i sad čekaš da čarobno upali? Spoiler alert: to nije Netflix, moraš napraviti domaći.

Otvoriš obrt, napraviš logo, staviš ‘CEO’ u bio, ali nemaš plan kako ćeš zaraditi prvu kunu. Da pogodim – ovo je još uvijek tvoj hobi?